Uğur Böceği’nin Mektubu

image

     Merhaba Güzel İnsanlar!
     Ben Uğur Böceği! Benim uğurum bilindiği gibi değil aslında. Asıl uğurum doğal yaşama ve işleyişine…
     Bahar geldiğinde kış uykumu geçirdiğim çürümüş yaprak altlarından, evlerin içinden, pencere ve balkon altlarından uyanırım.. ve gerçekten çok aç olabiliyorum 🙂
     İşleyişe hızla ayak uydurmak için beslenip güç toplamam gerekir.

image


     Yaprak bitleri favorimdir. Bu yüzden tarımla uğraşan emektar güzel insanlar beni çok sever emeklerini koruduğum için. Hatta yetiştirdikleri ısırgan otu, barınak görevi görebilecek çok yıllık bitkiler ve yerde bırakacakları bitki atıkları, içi boş sap ve yaprak yığınları hem çoğalmamı hem de beslenmemi sağlayacağını bildikleri için bu desteği esirgemezler. Birbirimize destek oluruz, uğur getiririz 🙂
     Hayatım boyunca tek tabanca değilimdir. Çifleşmek benim de hakkım. Ama okadar özele girmeyeceğim şimdi 😐 Senede en az birkez yavrularım gelir dünyaya. Etrafta tek görünsem de akşam eve gidince kocaman ailemle günün yorgunluğunu atarım. Birlik içinde, sevgiyle…

image

     Parlak ve benekli renklerim güzel görünüyor biliyorum. Çok da şekerimdir hani :p Ama olan bundan ibaret değil. Parlaklığım düşmanlarıma “Zehirli” düşüncesi verdiğinden savunma sistemimin harika olduğunu düşünüyorum. Dahası da var. Eğer tehlike güçlüyse bir koku salarım. En komiği de ayaklarımı kendime çeker ölü taklidi yaparım. Buna genelde inanırlar 🙂 Ben buna tabiki şükrederim. Yaşayıp güzel dünyama katkım devam edecektir çünkü.

image

     Ve her güzel şeyin bir sonu vardır. Göç vakti geldiğinde geriye koca bir aile bırakacağım. Ben ise doğal yaşama yaptığım katkıyla anılarda yaşayacağım. O yüzden hayatta iyi işler, güzel anılar bırakın. Az da olsa faydanız olsun, katkınız olsun geleceğe. Sizde hayatın uğuru olun!
     Beni gördüğünüzde unutmayın anlattıklarımı. Artık tanıyorsunuz 😉

2 thoughts on “Uğur Böceği’nin Mektubu

  1. Evet canom oğlum kimsenin aklına gelmeyen konulara değiniyorsun .o uğur böceği inşallah sanada uğur getirsin

Bir Cevap Yazın

