Bir Çiçekten, Kudrete…

image

     Herşeye olmasa da, zaman geliyor ve dikkatle bakmadığıma bakar buluyorum kendimi. Küçücük bir çiçek dahi olsa, bu da eşsiz ve muazzam bir nizamla yaratılmış diye nasıl da şaşırıyorum.

     Hala şaşırıyorum. Belki de şaşkınlık ihtiyacım vardır da onu gideriyorum. Ama öyle bir his geliyor ki, bu nasıl bir yaratılış diyerek her yeri kırıp dökesim geliyor(tabiri caizse, içte oluşan coşkuyu ve dolan gücü ifade ediyor).
Çokça böyle oluyor. Şahit olup, kısa bir tatlı şok geçiriyorum. Gözlerim coşkudan dolduğu da oluyor yada o coşkunun baskılanamazlığıyla sesli sesli gülmeye de başladığım oluyor, başım göğe dönüyor…

     Daha önce farkına varıp yaşadığım ve bana güç veren birşey var. Hatırlamak için de bir çabam: “Ben bir hiçken, sonsuz bir değerle yaratıldım”. İnsanların değer veren düşüncelerinin tamamı bir yana. Herkese eşit değer veren ve sonsuz seven var. Ama birşey daha var!

     Layık olmak. Bu değeri kaybetmemek. İşte çaba da oradan başladı. Çabamız daim olsun…

     Ben en son biryerleri yakıp yıkacağım bu coşkuyla da, hadi hayırlısı.. hani deli gücü derler ya.. o güç daim olsun. Neyin üstesinden geldiysem o coşkuyla ve şevkle geldim. Şevkimizi destekleyen yaşanmışlıklara…

    

Bir Cevap Yazın

